ATENŢIE!!! –
NU SUNT ACCEPTATE DOCUMENTE DE STARE CIVILĂ PLASTIFIATE, PREZENTATE ÎN VEDEREA ELIBERĂRII PAŞAPOARTELOR
Urmare a intrării în vigoare a O.U.G. nr.152/2020 modalităţile de plată au fost modificate astfel:
– la casieriile unităţilor CEC Bank, precum şi la staţiile de plată Selfpay ale CEC Bank;
– online, prin platforma de plăţi virtuale Ghiseul.ro
Documentele de plată emise anterior datei de 02.09.2020 rămân valabile pentru depunerea cererilor pentru eliberare a paşapoartelor.
Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, în situaţia în care, în perioada 02.09.2020-06.09.2020, Instituţiile Prefectului au încasat prin casieriile proprii şi/sau conturile deschise la trezorerie sumele reprezentând contravaloarea paşapoartelor, dovada plăţii astfel efectuate rămâne valabilă pentru depunerea cererii de eliberare a paşaportului.
Începând cu data de 18.05.2020 cererile de pașapoarte simple electronice/pașapoarte simple temporare se depun doar la sediul serviciului din strada Alexandru cel Bun, nr. 12, municipiul Piatra Neamt, în baza programărilor on-line efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.
Având in vedere noile condiții impuse de necesitatea combaterii SARS-COV2, domnul Prefect George LAZĂR a dispus suspendarea activității, la punctele mobile de lucru din Târgu Neamț și Roman, ale Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Neamţ. În funcție de evoluția lucrurilor vom reveni cu precizări.