Şedinţe ale Comisiei de dialog social
Data/Ora | Ordinea de zi | Materiale aferente | |||
25.02.2020 ora 10.00 | aici | ||||
24.10.2019 ora 12.00 | aici | aici | aici | ||
27.08.2019 ora 10.00 | aici | aici | |||
29.07.2019 ora 12.00 |
aici | aici | |||
02.04.2019 ora 15.30 | aici | aici | |||
25.02.2019 ora 14.30 | aici | aici | |||
29.01.2019 ora 12.00 | aici |
1. Temei legal:
- art. 122 alin (2) din Legea nr. 62/2011;
- Ordin al Prefectului nr.113 / 2013;
- ROF aprobat prin Hotararea Comisiei de Dialog Social;
2. Componenta:
- Prefect
- Presedinte Consiliu judetean
- Director Directia Generala a Finantelor Publice Neamt
- Director Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Neamt
- Director Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Neamt
- Director Casa Judeteana de Pensii Neamt
- Inspector general Inspectoratul Scolar al judetului Neamt
- Director Directia de Sanatate Publica Neamt
- Presedinte director-general Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Neamt
- Director Agentia de Protectie a Mediului Neamt
- Director Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Neamt
- Director Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala;
- Consilier Oficiul Teritorial pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie Iasi
- Reprezentanti ai sindicatelor
- Reprezentanti ai patronatelor
3. Principalele atributii:
- asigurarea unor relatii de parteneriat social intre administratie, organizatiile patronale si organizatiile sindicale, care sa permita o informare reciproca permanenta asupra problemelor care sunt de domeniul de interes al administratiei sau al partenerilor sociali, in vederea asigurarii unui climat de pace si stabilitate sociala;
- consultarea obligatorie a partenerilor sociali asupra initiativelor legislative sau de alta natura cu caracter economico-social;
- discutarea altor probleme din sfera de activitate a administratiei publice centrale sau din judet asupra carora partenerii sociali au convenit in prealabil